Monday, January 25, 2010

Good News...

When the Doctor said, "feed him like crazy", that's exactly what I did and WOW did it pay off!! At Lil' squishy faces weight check this afternoon, he weighed in at 7 lbs 12 oz!!!!! I couldn't believe it, the nurse was shocked, and the Doctor said "this made my day!" He not only got back to his birth weight...he passed it by 9 ounces. Absolutely NO reason for a hospital stay now. As the Doctor walked out she said, "you must have had the right prayers being said." I know our family said many prayers out loud and silently, and to all of you who kept us in your thoughts and prayers...thank-you!!!! I appreciate you all sooo much!

My little Ashie is feeling much better, and my baby boy is getting even squishier! I'm feeling extremely grateful this evening...and a lot less anxious, so much so that I took a very nice nap this afternoon...a little bit of some much needed rest! Hope everyone has a fantastic Monday night!!

21 comments:

MiMi said...

Oh, Tanielle, Congratulations!! Thank God lil guy put on some weight! And I'm glad you are all feeling better, hopefully strep will leave now!

J.J. said...

That is such great news!!!!!! I just love looking at him!!! Hopefully you can get some more rest, too.

Amanda @ Serenity Now said...

YAY!!! He is just too sweet. I know how you feel to some extent...I am trying sooooo hard to get my 2 year old to gain weight and it's near impossible. Kid refuses to eat. :(

Cassie said...

That is wonderful news!

Heather @ Sugar N Spice Mostly Nice said...

Oh Tanielle, you just made my night! I have been praying hard for you guys, glad Ashie is on the mend too.

Braley Mama said...

Praise the Lord!!!!!!

shortmama said...

That is amazing news!!

Becca said...

Oh Praise God!! I was just thinking about you guys!!

Yay!!

~Becca

Liz @ Sugarplum Creations said...

Yay! We've been praying like crazy over here!!

Lisa said...

Great news!

Myya said...

Tanielle I am reading this with big tears in my eyes. Ohhh how happy I am! What wonderful wonderful news!! Can't wait for him to squish up more & more & more. Great job feeding Mamma!!!

Connie said...

What wonderful news!

Sarah Miller said...

Oh Tanielle I am so happy for you!! What a relief for you and your family. We'll keep you in our prayers still and good luck recooperating yourself! Take care and love you!

Annikke said...

SO glad to hear this update! Thank God! AND also glad to hear the rest of you are starting to feel better! What a crazy time in your household!

Sheila said...

Thank God!!! :) He is good!
And squishy face did AWESOME! He deserves a popsicle for doing that mommy! :)

Brandy said...

that's so awesome! just keep poking him full of food.

Desert Rose said...

That's soooo wonderful! And you know..I love how you call him little squishy! It gives a warm cozy feeling!

Princess of Everything (and then some) said...

I wished people got this excited when I gain weight! lol

I am so glad for Sir Squishness!

Vivienne said...

Hooray for Squishy! I'm so glad and I know how relieved you must be. (One of mine was in the NICU for 9 days and it was a little bit of hell on earth.) We'll keep praying that he continues to put on weight. (And that you get to rest.)

Gwen said...

YAY! That brought a little tear to my eye, I'm so glad he got his chub on! And a nap? Even better.

kado! said...

that is GREAT News!!!